Сайт для філологів-українців
Сайт для філологів-українців
Головна » Архів матеріалів
Щоб знайти своє місце в житті, треба багато
чому навчити, дізнатися на власному досвіді. Життя багатогранне, і слід
встигати за його бурхливим плином, уміти пристосовуватися до нового,
невідомого, а для цього – постійно удосконалювати набуті знання. Шлях до них
нелегкий, він потребує завзяття й наполегливості. Та якщо хочете бути
освіченим, ерудованим, затребуваними, на шляху до знань вас не зупинять ніякі
перешкоди. &nbs
...
Читати далі »
|
Тут
було розташовано стародавнє поселення, можливо, навіть давніше за Старокиївську
гору. За припущеннями М.Брайчевського та інших дослідників, саме Замкова гора
могла називатися Хоревицею. У києворуські часи на ній були кам’яні споруди
князівської знаті й церква. Археологи під час розкопок знаходили у метровому
культурному шарі гори шматків скляного намиста і браслетів, уламки бронзових
прикрас, кістяні пряльця, які збереглися ще з Х – ХІ ст.
...
Читати далі »
|
Переглядів: 1678 |
Додав: StudentSun |
Дата: 14.04.2012
|
|
У кінці минулого року, були підбиті підсумки нового всесвітнього конкурсу «Сім нових чудес природи», який тривав 4 роки. У нього брали участь 220 країн. Наша матінка-Земля багата дивовижними чудесами природи. Їх сотні, і кожне по-своєму неперевершене . на останнє місце за кількістю таких див посідає Україна. В цьому конкурсі голосували за заповідник «Асканія-Нова». Це – неповторна природна пам’ятка України: 11 гектарів ковилового, такого, що ніколи не знав плуга, степу, на якому кілька сотень видів рослин, тварин і птахів. Цей дивовижний куточок природи пройшов відбір серед 450 номінантів на конкурс і потрапив у 80 унікальних природних явищ планети. Хоч наш заповідник і не потрапив до фіналу, але завдяки конкурсу про нього дізналися мільйони людей з усього світу. Тож хочу представити переможців всесвітнього конкурсу «Сім нових чудес природи».
...
Читати далі »
|
Можливо, для багатьох це звучатиме дивно, однак численні спостереження свідчать, що дітям не лише потрібні порядок і правила поведінки, більше того – вони на них навіть не очікують. По-перше, це робить життя більш зрозумілим і передбачуваним. По-друге, створює відчуття безпеки. Однак хоч у міру дорослішання сини і доньки розуміють, що за нашим «не можна» прихована турбота про їхнє благополуччя, вони чомусь все одно часто порушують встановлені правила. Такій поведінці є багато пояснень, але найголовніше, зауважують фахівці, полягає в тому, що діти насправді повстають не проти правил і вимог, а засобів їх впровадження і авторитаризму батьків. Іншими словами, заборона від заборони відрізняється, від того, як формулюється батьківське «ні», залежить те, чи буде воно почуте. Перше, на що потрібно зважати, це – ясність і зрозумілість заборони. Не можна тому, що не можна, - не аргумент. Діти пізнають життя, і подібні заборони лише породжують цікавість. Тому не лінуйтесь по
...
Читати далі »
|
Багато батьків переконані у тому, що використовувати заборону в процесі виховання дисциплінованості синів та доньок найпростіше. Найефективніше, мовляв, сказав «не можна», та й усе. Однак насправді заборона потребує більших зусиль і емоційних сил, ніж дозвіл. Тому завжди краще намагатися домовитися і знайти компроміс. Іноді вимоги можуть суперечити важливим потребам дитини, й особливо часто батьківське «не можна» стосується дитячої активності: не можна багато бігати, стрибати, лізти на дерева, паркани, малювати де заманеться, голосно кричати чи сміятися. Забороняти це – все одно що намагатися загатити річку, бо назване – ознаки важливих для розвитку дитячої особистості потреб – руху та пізнання. Їх слід не забороняти, а просто спрямувати у безпечне русло. Наприклад, дозволити «досліджувати» калюжі, але у високих чоботах, розібрати годинник, але несправний, грати у футбол, але не в приміщенні і подалі від сусідських вікон тощо. Взагалі багатьох заборон можна легко у
...
Читати далі »
|