Головна » Статті » Методика навчання української мови » Теоретичний матеріал |
Аспекти вивчення мови: -традиційні (лінгвістичний, педагогічний, психологічний, моральний, естетичний) -сучасні (українознавчі, етнопедагогічні, культурологічні, діяльнісно-орієнтований) Лінгвіст.- учні засвоюють мову к систему, збагачують словниковий запас, також навчають мовні засоби у власному використанні. Педагогічний – забезпечує врахування значення мови для виховання та розвитку пізнавальної діяльності учнів. Психологічний аспект – забезпечує врахування типу психологічних вчинків, які допом.у засвоєнні знань та формування комунік.умінь (пам»ять,увага..) Моральний – тісно пов*язаний з педагог., передбачає моральні якості особистості, національну свідомість та громадськість. Естетичний – відчуття прекрасного у слові. Народознавчий – учень через мову, мовлення, тексти повинен відчути себе представником нації та носієм націон.історії і культури. Етнопедагог. – передбачає навч.мови на основі народної педаг.та дидактики. Культурологічний забезпечує зв*язок мови з націон.тазагальнонар.культурою. Діяльнісноорієнтований забезпечує активну мовленнєву діяльність учня з урахуванням пізнав.,емоційних, вольових здібностей Діяльність з навч.мови має підпор.формування комунікативної компетентності | |
Переглядів: 2284 | | |
Всього коментарів: 0 | |