Головна » Файли » Плани-конспекти » 5 клас (українська мова) |
05.01.2015, 20:05 | |||
Тема: Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова. Мета: ознайомити учнів із лексикою за сферою вживання із загальновживаними і стилістично забарвленими словами, із тлумачним і перекладним словниками; удосконалити вміння і навички визначити роль стилістично забарвлених слів у тексті; доречно використовувати їх у монологічному та діалогічному мовленні. Обладнання: короткі тлумачні словники, новий тлумачний словник української мови, російсько-український словник. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
ХІД УРОКУ I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ II.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ III.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ IV.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТЕМОЮ, МЕТОЮ І ЗАВДАННЯМ УРОКУ V.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 1.Прочитайте уривки з творів усної народної творчості. З’ясуйте, чим вони відрізняються.
VI.СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.Робота з підручником. Прочитання с. 156 – 157 2.Виконання вправи 348 (с. 157); впр. 349 (с. 157) 3.Вибіркова робота
Мобілка, тачка, зелені, прикид, пелька, парубіка, плиткий (діал.), паний, плай (діал.), пектин (хімічна речовина), планета, хліб, чай, річенька, бабуня. VII.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СТРУКТУРОЮ СЛОВНИКА Ознайомлення з структурою короткого тлумачного словника, нового тлумачного словника української мови (будова словника; вступна стаття; перелік скорочень прізвищ письменників, з творів яких запропоновано ілюстративний матеріал; перелік умовних скорочень; умовні знаки в словнику; український алфавіт, перелік слів із тлумаченням). Ознайомлення із структурою перекладних словників. VIII.СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК 1.Навчальний переклад Перекладіть українською мовою речення і запишіть, розставляючи розділові знаки. Поставте правильний наголос, користуючись орфоепічним словником. Главное в нашей речи – это слово. Чудеснее слова нельзя найти на Земле. Слово – самое общее и самое точное обозначение любой вещи, любого действия, любого качества предмета. Именно поэтому оно и только оно позволяет человеку думать – без него невозможна была бы мысль Веретено, весёленький, отчим, коромысло, олень, петля, подруга, тополь, свысока, заражённый, грабельки, грибковый, отслонить, строгать, вытеснение, выходить, опережения, строчить. IX.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ X.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
| |||
Переглядів: 4746 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |