Головна » Файли » Плани-конспекти » 5 клас (українська мова)

Тематична контрольна робота. Тестування.
[ Викачати з сервера (22.9 Kb) ] 05.01.2015, 20:07

Тема: Тематична контрольна робота №5.  Тестування.   Орфоепія. Орфографія.

Мета: перевірити рівень навчальних досягнень з розділів «Фонетика. Орфоепія. Орфографія»; з’ясувати можливі недоліки в опануванні мовної теорії; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки.

 

 

ХІД УРОКУ

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ

II.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ознайомлення з критерієм оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо виконання завдань тестового характеру.

IV.ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

V.ЗАКРІПЛЕННЯ ЗДОБУТИХ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК

VI.СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

VII.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VIII.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5

«ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ»

                                               Варіант І       

  1. Знайдіть рядок, у словах якого відбувалося спрощення в групах приголосних:
    1. Парламен_ський, високоякіс_ний, захис_ний;
    2. Щотиж_невий, хворос_няк, очис_ний;
    3. Зліс_ний, гігант_ський, центрис_ський;
    4. Ненавис_ний, хрус_нути, учас_ник.
  2. Прийменник в треба писати в реченні:
    1. (У, в) тім яру росте суниця і малина.
    2. Сьогодні, (у, в) день мого народження, я щасливий.
    3. Навіки (у, в) пам’яті залишається образ рідної хати.
    4. Усе живе знаходилось (у, в) полоні повені.
  3. Знайдіть рядок, у яких правильно зроблено звукозапис слів:
    1. [підземеля], [йама];
    2. [розбудúти], [схóджен’а]
    3. [відроджуйес’:а], [айаґже]
    4. [розбігайеца], [сьогодні], [шаст:а]
  4. Знайдіть рядок, у всіх словах якого не слід уживати знак м’якшення:
    1. Жас_кий, машин_ці, ткац_кий;
    2. Дерз_кий, колон_ці, лял_чин;
    3. Вишиван_ці, трат_те, рибал_с_кий;
    4. Провод_ці, бас_кий, пекар_
  5. Знайдіть рядок, у всіх словах якого треба вписати апостроф:
    1. Зв_язківець, п_янкий, духм_яний
    2. Трав_янистий, люб_язність, обійст_я
    3. Роз_яреність, пів_юрти, поголів_я
    4. Матір_ю, без_язикий, св_ятковий
  6. Знайдіть рядок, у всіх словах якого не відбувається подвоєння приголосних:
    1. Пореформен_ий, повіст_ю, зіл_я,
    2. Качин_ий, попад_я, тін_ю
    3. Буквен_ий, навман_я, об_ілений
    4. Щас_я, зміїн_ий, шален_ий
  7. Знайдіть рядок слів, у яких НЕ допущено помилок при написанні:
    1. Сірія, бельетаж, тонаж
    2. Мулла, диякон, антиінфекційий
    3. Кіпарис, Нельсон, п’єдестал
    4. Єзуїт, Цюрих, беладона
  8. Випишіть слова до зошита для контрольних робіт, вставляючи де потрібно, замість крапок знак м’якшення (обов’язково підкресліть орфограму): спіл_ний, тон_ший, смієш_ся, нен_ці, пал_ці, (від палець), рибал_ці, панс_кий, сон_цю, сопіл_ці, яблун_ці, Хар_ків.
  9. Постав подані іменники в орудному відмінку та запиши: молодь, честь, совість, галузь, пам’ять, безвість.
  10. Випишіть слова до зошита для контрольних робіт виправляючи помилки у словах та підкреслюючи Ваші виправлення: корінчик, павільон, присв’ята, вілла, алея, страшений, кігті, злістний, сонячник, донка, волоссся, в кімнаті, навманя, матірю, Вашінгтон, Тібет, інтервю, Голландія.

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5

«ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ»

Варіант І

  1. Знак м’якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
    1. Будівел_ник, с_огодні, волин_ський
    2. Сіл_ський, у хатин_ці, віл_ний
    3. Ніжен_ка, у скрин_ці, нен_чин
    4. Мен_ший, морс_кий, смієт_ся
  2. Апостроф на місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:
    1. Різдв_яний, кав_ярня, дит_ясла
    2. Цв_яшок, об_єкт, з_їхати
    3. Надвечір_я, р_ясно, від_їзд
    4. Трав_яний, підв_язати, черв_як
  3. Літеру «Н» на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:
    1. Закон_о, сезон_ий
    2. Склян_ий, стін_ий
    3. Електрон_ий, зорян_ий
    4. Журавлин_ий, туман_о
  4. Літеру в треба писати в рядку
    1. (У,в) новій школі
    2. Брат (у, в) кімнаті
    3. Сонце (у,в) небі
    4. Була (у,в) воді
  5. Чергування [і] [е] можливе у всіх словах рядка:
    1. Піч, ступінь, мідь
    2. Осінь, корінь, зберіг
    3. Випікати, тінь, спік
    4. Оберігати, різко, витік
  6. Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка:
    1. Радіс_ний, артис_ці, перехрес_ний
    2. Щас_ливий, балас_ний, улес_ливий
    3. Боліс_ний, пристарс_ний, проїз_ний
    4. Ус_ний, зап’яс_ний, тиж_невий
  7. Літеру і треба писати на місці пропуску в слові:
    1. Фіз_ка
    2. Ваш_нгтон
    3. Аж_отаж
    4. Ч_пси
  8. Запишіть слова до зошита для контрольних робіт виправляючи помилки у написанні слів та підкресліть орфограму: вялений, дізель, прозьба, від’їзджати, листя, роскіш, Сірія, безвістю, шоссе, гілля, в нього, зкріпити
  9. Від поданих іменників утворіть прикметники: швидкість, гігант, студент, тиждень, проїзд, совість.
  10. Утворіть від поданих слів іменники із суфіксами -альник-, -ильник-, -ість, -тель: обшивати, вболівати, заздрити, вчити, питати, вудити, радіти, зцілити.
Категорія: 5 клас (українська мова) | Додав: StudentSun | Теги: 5 клас, українська мова, фонетика, контрольне тестування, плани-конспекти
Переглядів: 19704 | Завантажень: 610 | Рейтинг: 3.6/40
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]