Головна » Файли » Інші дисципліни » Методика викладання української літератури

Специфіка шкільного аналізу художнього твору
[ Викачати з сервера (2.16 Mb) ] 11.07.2015, 10:42

Аналіз- визначає структуру компонентів та зясувати ролі у ідейно-естетичному змісті твору(основна думка).

Мета аналіз ухуд.твору- розкрити ідейно-естетичний зміст.

Шкільний аналіз відрізн від наукового. Визн тих складових ідейн.-естет змісту які відпов псих пед особл учнів. Обсягом.

Якщо літературознавчі принципи аналізу, методологічна визначають роботу дослідника чи вчителя, то шляхом аналізу художнього твору передбачають конкретизацію організаційно-навчальних дій школярів. В методичній науці такі як Бугайко, Пасічник, Волошина та інші. Шлях аналізу художнього твору розгортався як певний тип літературної задачі, який вимагає свою структуру навчально-пізнавальної діяльності і відповідно читання томів. Визначення структури цієї діяльності є своєрідною передумовою досягнення навчально-виховної мети.

У визначенні шляху аналізу вчителю варто орієнтуватися на:

  1. художні образи в тексті;
  2. специфіка розвитку сюжету;
  3. тематика і проблематика художнього твору.

Синченко: «Якщо обрана система конкретного твору - емоційно-логічна цілісність взаємодіючих структур художньої тканини тексту, то система розумових дій – психологічно зумовлений і літературознавчо та психолого-педагогічно обґрунтований відповідний порядок та спосіб виконання мисленнєвих операцій певного типу.

Категорія: Методика викладання української літератури | Додав: StudentSun | Теги: методика літератури
Переглядів: 1212 | Завантажень: 32 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]