Головна » Файли » Інші дисципліни » Методика викладання української літератури |
[ Викачати з сервера (2.16 Mb) ] | 11.07.2015, 10:42 |
Аналіз- визначає структуру компонентів та зясувати ролі у ідейно-естетичному змісті твору(основна думка). Мета аналіз ухуд.твору- розкрити ідейно-естетичний зміст. Шкільний аналіз відрізн від наукового. Визн тих складових ідейн.-естет змісту які відпов псих пед особл учнів. Обсягом. Якщо літературознавчі принципи аналізу, методологічна визначають роботу дослідника чи вчителя, то шляхом аналізу художнього твору передбачають конкретизацію організаційно-навчальних дій школярів. В методичній науці такі як Бугайко, Пасічник, Волошина та інші. Шлях аналізу художнього твору розгортався як певний тип літературної задачі, який вимагає свою структуру навчально-пізнавальної діяльності і відповідно читання томів. Визначення структури цієї діяльності є своєрідною передумовою досягнення навчально-виховної мети. У визначенні шляху аналізу вчителю варто орієнтуватися на:
Синченко: «Якщо обрана система конкретного твору - емоційно-логічна цілісність взаємодіючих структур художньої тканини тексту, то система розумових дій – психологічно зумовлений і літературознавчо та психолого-педагогічно обґрунтований відповідний порядок та спосіб виконання мисленнєвих операцій певного типу. | |
Переглядів: 1212 | Завантажень: 32 | |
Всього коментарів: 0 | |