Головна » Статті » Методика навчання української мови » Теоретичний матеріал |
Комунікативна змістова лінія програми. Види мовленнєвої діяльності учнів
У комунікативній змістовій лінії подано зміст роботи по формуванню умінь сприймати усне і писемне мовлення, відтворювати його, працювати з усними і писемними висловлюваннями різних типів і жанрів мовлення, з якими учні щоденно стикатимуться як у процесі навчальної діяльності, так і в повсякденному житті. Також молодші школярі практичним шляхом ознайомляться з мовленнєво-знавчими поняттями: текст, заголовок, монолог, діалог, тип мовлення . Тому комунікативна змістова лінія має дві складові: а) відомості про мовлення; б) перелік основних видів робіт. Види мовленнєвої діяльності: СПРИЙНЯТТЯ чужового мовлення (аудіювання, читання) і ТВОРЕННЯ власного мовлення (говоріння і письмо) | |
Переглядів: 1192 | | |
Всього коментарів: 0 | |