Головна » Статті » Методика навчання української мови » Теоретичний матеріал

Дидактичні принципи та вимоги до змісту навчання мови

 

Принципи навчання мови — це своєрідні правила навчальної діяльності вчителя, шляхи взаємодії вчителя і учнів, це вихідні положення, на яких ґрунтується зміст навчання, використання методів і прийомів, побудови системи вправ, підготовки і проведення уроків української мови.

До загальнодидактичних принципів відносять науковість . систематичність, наступність, перспективність, зв’язок теорії з практикою, наочність, свідомість, доступність викладу. На них ґрунтується методика викладання мови, яка забезпечує процес навчання і успішного засвоєння учнями навчального матеріалу та формування мовленнєвих умінь і навичок. Всі ці принципи виступають не ізольовано, а в органічному взаємозв'язку, доповнюючи і обумовлюючи один одного.

Принцип науковості стосовно методики української мови передбачає відповідність змісту шкільного курсу лінгвістичній науці, її фактам, поняттям, теорії, структурі.

Принцип систематичності і послідовності вимагає розміщення навчального матеріалу в системі й логічній послідовності, дотримання системності в знаннях учнів.

Принцип проблемності передбачає створення проблемних ситуацій на уроці, формування і розв’язання проблем, застосування проблемних завдань і питань.

Категорія: Теоретичний матеріал | Додав: StudentSun (11.07.2015)
Переглядів: 898 | Теги: методика мови | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]