Головна » Файли » Плани-конспекти » 5 клас (українська мова)

Контрольна робота. Тестування
[ Викачати з сервера (21.1Kb) ] 05.01.2015, 20:15

Контрольне тестування

Повторення вивченого

ВАРІАНТ – І

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах кількість букв і звуків однакова:

а) щирість, яскравий, ательє

б) корінь, дев’ять, дзиґа

в) побоюватись, щільний, кучерявий

г) полум’я, цвях, ялинонька

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати букву е:

а) неприм_ренний, зл_дачілий, в_чірній;

б) р_віти, д_ревина, в_селочка;

в) пел_на, кр_слатий, к_фаль;

г) д_ревій, т_хесенько, см_тана.

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати м’який знак:

а) навшпин_ки, старс_ть, адмірал_ський;

б) сміют_ся, ялинон_ці, тюр_ма;

в) сіл_ський, камін_чик, ц_огорічний;

г) батал_йон, кол_ровий, скрин_ці;

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати апостроф:

а) підв_язка, відсв_яткувати, рум_яний;

б) черв_як, плем_я, під_йом;

в) розм_якнути, під_єднати, узгір_я;

г) роз_єднати, р_юкзак, пір_їнка.

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати букву з:

а) ро_трощити, бе_притульний, по_склеювати;

б) ро_фарбувати, не_проста, бе_шумно;

в) _чистити, ро_тягнути, бе_крайній;

г) _чавити, _користатися, _цідити

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається подовження приголосних:

а) оголоше(н,нн)я, маті(р,рр)ю, су(д,дд)я;

б) насі(н,нн)я, столі(т,тт)ь, зі(л,лл)я;

в) очікува(н,нн)я, осі(н,нн)ю, ста(т,тт)я;

г) сузі(р,рр)я, завда(н,нн)я, зра(н,нн)я

  1. Позначте рядок, у якусу в усіх словах іншомовного походження треба писати букву и:

а) Єг_пет, ц_стерна, ф_зичний;

б) автор_тет, Антаркт_да, пр_оритет;

в) т_раж, з_гзаподібний, Афр_ка;

г) Тб_лісі, космонавт_ка, ч_пси.

  1. Знайдіть слово, яке відповідає поданій схемі: префікс, префікс, корінь, суфікс:

а) надворі;

б) поприбирати;

в) зв’язок;

г) безневинний;

  1. Визначте, якими членами речення є виділені слова (букви стоять після слів):

Вітерець (А) весняний (Б) тихенько (В) дише, немов діток (Г) маленьких до сну колише (Леся Українка).

  1. підмет: ____________________________;
  2. присудок: __________________________;
  3. додаток: ___________________________;
  4. означення: _________________________;
  5. обставина: _________________________;
  1. Написати міні-твір: «Чим запам’ятався навчальний рік у Технологічному ліцеї "ОРТ"» (6-8 речень).

 

Контрольне тестування

Повторення вивченого

ВАРІАНТ – ІІ

  1. Усі літери розташовані в алфавітному порядку в рядку:

а) в,г,д,е,є,ж,з,й;

б) в,г,ґ,д,е,є,з,ж,и;

в) і,ї,й,к,л,м,н,о;

г) о,п,с,т,у,ф,х,ц.

  1. Позначте словосполучення, у якому головне слово виражене іменником:

а) вологий від дощу;

б) написаний нами;

в) скажу друзям;

г) щира правда.

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах кількість букв і звуків однакова:

а) дзвеніти, рояль, джерело;

б) юність, пізній, п’ять;

в) надзвуковий, хитрість, ящик;

г) осінь, яблуко, поезія.

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати букву е:

а) ш_ренга, к_шеня, в_рбовий;

б) пер_кладач, б_шкетник, гр_чаний;

в) пос_віти, неприм_ренний, кол_вання;

г)скигл_ти, пол_тіти, відр_монтований;

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати м’який знак:

а) дон_чин, ін_ший, сіл_ський;

б) кіл_кість, ірпін_ський, на вишен_ці;

в) гуцул_ський, нічен_ці, палец_;

г) у річен_ці, уман_ський, біл_ше.

  1. Позначте рядок, у якому в усіх словах треба писати букву з:

а) _шити, ро_пізнати, _попелити;

б) ро_порошений, _хоплений, _формувати;

в) _чистити, ро_тринькати, _характеризувати;

г) _будувати, бе_шумний, _діймати.

  1. Букву с на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:

а) ро_казати, _цідити, _купатися;

б) _худнути, _формувати, ро_топтаний;

в) _хованка, _тверджувати, _крикнути;

г) _топтати, _чистити, _почивати.

  1. Позначте речення, у якому вжито антоніми:

а) Не говори, що знаєш, а знай, що говориш (Нар.творчіть).

б) Добро далеко розходиться, а зло – ще далі (Нар.творчіть).

в) Птицю знати по пір’ю, а чоловіка по бесіді (Нар.творчіть).

г) Коли хочеш щось сказати, спершу подумай (Нар.творчіть).

  1. Визначте, якими членами речення є виділені слова (букви стоять після слів):

Прилетіли (А) журавлі (Б), сіли в полі (В) на ріллі, то пасується, то курличуть, мабуть, це вже весну (Г) кличуть (Д. Павличко).

  1. підмет: ____________________________;
  2. присудок: __________________________;
  3. додаток: ___________________________;
  4. означення: _________________________;
  5. обставина: _________________________;
  1. Написати міні-твір: «Чим запам’ятався навчальний рік у Технологічному ліцеї "ОРТ"» (6-8 речень).

 

Категорія: 5 клас (українська мова) | Додав: StudentSun | Теги: 5 клас, українська мова, фонетика, контрольна робота, плани-конспекти
Переглядів: 564 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]