Головна » Файли » Інші дисципліни » Методика викладання української літератури

Відповіді до іспиту
[ Викачати з сервера (639.5 Kb) ] 11.07.2015, 10:02

Методологічні основи викладання української літератури в школі. 

Основні принципи вивчення української літератури в школі.

Метод творчого читання у роботі вчителя-словесника.

Метод евристичної бесіди у роботі вчителя-словесника.

Дослідницький метод у роботі вчителя-словесника.

Репродуктивний метод у роботі вчителя-словесника.

Творчий характер уроку української літератури.

Підготовка до сприйняття художнього твору.

Сприйняття художнього твору у школі.

Підготовка до аналізу художнього твору у школі.

Аналіз як необхідний етап вивчення літературного твору.

Особливості вивчення життя і творчості письменника в середніх класах.

Особливості вивчення життя і творчості письменника в старших класах.

Шлях аналізу “услід за автором” та його реалізація на уроці літератури.

Пообразний шлях аналізу і його реалізація при вивченні художнього твору.

Проблемно-тематичний шлях аналізу та його реалізація при вивченні художнього твору.

Заключні заняття при вивченні художнього твору.

Особливості вивчення епічних творів у школі.

Особливості вивчення драматичних творів української літератури.

Особливості вивчення ліричних творів української літератури.

Структура уроку літератури.

Основні напрямки у роботі з розвитку мовлення учнів на заняттях з української літератури.

Теорія літератури та її значення у шкільній літературній освіті.

Організація позакласного читання школярів.

Види та форми позакласної роботи учнів з української літератури.

Види планування роботи вчителя української літератури.

Специфіка вивчення творів української літератури.

Вимоги до вчителя української літератури.

Значення шкільного курсу “Українська література” його зміст і структура.

Наочність та технічні засоби навчання на уроках літератури

Програйте фрагмент уроку з застосуванням двох-трьох прийомів методу творчого читання,доведіть їх доцільність.

Розробіть фрагмент уроку з використанням методу евристичної бесіди, доведіть його ефективність.

Наведіть приклад ефективного застосування дослідницького методу на уроці української літератури.

Розробіть фрагмент уроку з використанням репродуктивного методу.

Наведіть приклад слова вчителя на етапі підготовки до сприйняття художнього твору.

Наведіть приклад навчальної ситуації уроку – сприйняття художнього твору. Який метод буде відігравати домінуючу роль?

Наведіть приклад навчальної ситуації на етапі підготовки до аналізу художнього твору.

Наведіть приклад слова вчителя на уроці по вивченню біографії письменника в старших класах.

Наведіть приклад фрагменту уроку, на якому здійснюється аналіз художнього твору шляхом “услід за автором”.

Наведіть приклад навчальної ситуації уроку, де використовується пообразний шлях аналізу художнього твору.

Особливості вивчення драматичних творів української літератури. Наведіть приклад фрагменту уроку по вивченню драматичного твору.

Особливості вивчення ліричних творів української літератури. Наведіть приклад фрагменту уроку по вивченню ліричного твору.

 

 

Категорія: Методика викладання української літератури | Додав: StudentSun | Теги: методика літератури, шпори
Переглядів: 5401 | Завантажень: 969 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]