Головна » Файли » Інші дисципліни » Методика викладання української літератури

Шляхи шкільного аналізу художнього твору
[ Викачати з сервера (2.16 Mb) ] 11.07.2015, 10:43

Залежно від ключових образних одиниць тексту в методиці навчання літератури виділяють такі шляхи шкільного аналізу художнього тексту:

  1. По образний шлях художнього тексту (через аналіз художніх образів у творі до визначення його ідейно-естетичного змісту).
  2. Послідовний шлях (слідом за автором або подієвий, сюжетний).
  3. Композиційний шлях (через аналіз композиції, через аналіз кульмінаційних епізодів які запам’ятовуються найкраще до визначення ідейно-естетичного змісту художнього твору).
  4. Проблемно-тематичний шлях (від окреслення зрозумілої тематики і проблематики з наступністю їх  визначення ідейно-естетичних аналізу художнього твору.
  5. Комбінований шлях (через комбінування елементів інших шляхів аналізу, що обумовлено: рівнем навчальних досягнень учнів; літературознавча і психолого-педагогічна доцільність; природою художнього твору; навчально-виховною метою уроку).

Шлях аналізу художнього твору –

  1. послідовність розумових операцій для визначення ідейно-естетичного змісту;
  2. послідовність вибору значимих компонентів художнього твору для аналізу з метою визначення його ідейно-естетичного змісту;

послідовність дій вчителів та учнів для розуміння твору.

Категорія: Методика викладання української літератури | Додав: StudentSun | Теги: методика літератури
Переглядів: 1153 | Завантажень: 52 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]