Головна » Файли » Інші дисципліни » Методика викладання української літератури

Метод творчого читання у роботі вчителя-словесника
[ Викачати з сервера (14.2 Kb) ] 11.07.2015, 10:07

Прийоми: первинне виразне читання вчителем, майстрами слова; повторне читання вчителем, учнем; коментоване читання; вибіркове читання; читання в ролях; самостійне мовчки; бесіда; слово вчителя; узагальнююча бесіда; усне словесне малювання.

Види діяльності: вивчення напамять; складання партитур; поділ тексту на частини; переказ тексту; усний і письмовий відгук; роботи з ілюстраціями; словесне малювання; підбір цитат для доказу думки.

Кудряшов розробляє свою систему класифікації методів, яка мала багатьох прихильників (враховує особливості вивчення літератури як предмета):

-         метод творчого читання

-         репродуктивний

-         евристичний

-         дослідницький

Для першого методу характерні такі види  навчальної діяльності: читання учнями художнього твору вдома і в класі, виразне читання, прослуховування твору, художня розповідь, переказування, ілюстрування прочитаного  малюнками, складання відгуків.

У системі методів Н.І.Кудряшева названий метод творчого читання. Метою його є активізація художнього сприйняття і на початку вивчення твори, і після аналізу. Методичні прийоми, що забезпечують реалізацію методу творчого читання: виразне читання, коментоване читання, бесіда, творчі завдання з особистим враженням, постановка на уроці навчальної проблеми. Види навчальної діяльності школярів: читання, заучування, слухання, складання планів, розповідання, створення відгуків, розгляд ілюстрацій. В цілому йдеться про першого ступеня в логіці пізнання літератури

Категорія: Методика викладання української літератури | Додав: StudentSun | Теги: методика літератури
Переглядів: 4652 | Завантажень: 143 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]